BESTELLEN

U kunt bij ons fietstassen en tassen bestellen geheel naar uw eigen smaak qua kleurstelling en dessins middels de online ontwerp module. Hierbij een korte uiteenzetting van de te volgen stappen

Links op onder andere de home page in de foto van ringrijdster van Biggekerke ziet u een icoon met daarop een tas en kleurpotloden.

Indien u daar klikt op "start hier" komt u bij de eerste stap terecht.

Tevens kunt u in de ontwerpmodule starten door middel van het aanklikken van het tabblad "fietstassen" in de balk hierboven.

Hier maakt u een keuze uit de verschillende modellen hippe fietstassen en tassen die wij aanbieden. Wanneer u uw keuze heeft gemaakt, klikt u op het icoontje "bestel" bij de betreffende fietstas of tas. Indien u meer informatie wenst over de fietstas en het model, klikt u hier eerst op de tekst “meer >>”.

Vervolgens loopt u het menu door stap voor stap en klikt u de door u gewenste kleuren en of prints aan.

U ziet bij elke stap uw fietstas of tas veranderen met de door u aangeklikte motieven en of kleuren.

Indien u de fietstas of tas helemaal naar wens heeft gekozen, kunt u de bestelling definitief plaatsen. U dient dan ook akkoord te gaan met de algemene voorwaarden welke tevens na te lezen zijn op de website onder "bestelinformatie" bovenaan de website en onder "algemene voorwaarden" in de blauwe balk onderaan de website.

Graag verwijzen we u naar de helpdesk voor al uw eventuele overige vragen omtrent het bestellen via deze website, bereikbaar onder telefoonnummer 06 24 56 66 26.

WINKELWAGEN

  Wanneer u uw bestellingen compleet heeft, kunt u rechtsboven onder de afbeeldingen van de vlaggen voor de talen in welke de website beschikbaar is, op het roze winkelwagentje klikken. Hierna komt u in uw winkelwagen terecht en kunt u overgaan tot het definitief plaatsen van uw bestelling.  

PRIJSSTELLING

Alle genoemde prijzen op de website zijn incl. 21% BTW tenzij uitdrukkelijk anders vermeldt staat. Voor prijsopgaven voor items waarvan de prijzen niet op de site staan, kunt u contact met ons opnemen. Hiervoor verwijzen we u naar onze contact informatie onderaan de pagina in de balk.

BETALEN

Uw bestellingen voor fietstassen en dergelijke middels ons bestelsysteem, dienen vooraf via IDEAL, VISA, MASTERCARD of MAESTRO afgerekend te worden. Dan pas is uw order definitief bij ons geplaatst. Indien uw betaling niet geslaagd is, kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling niet geplaatst wordt bij ons. Voor alle overige bestellingen gelden de condities die u hierover heeft afgesproken met een van onze medewerkers. Normaliter wordt er vooraf een betaling afgesproken en pas tot verzending overgegaan bij daadwerkelijke ontvangst hiervan. Er kan echter in een bijzondere situatie te denken aan bijvoorbeeld snelle levering noodzakelijk van afgeweken worden en voor facturatie achteraf worden gekozen.

NIEUW u kunt ook via Paypal betalen. Eenvoudigweg overmaken naar ons email adres dubaj@zeelandnet.nl via de volgende paypal pagina: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/make-online-payments

VERZENDKOSTEN

Voor orders die via het bestelsysteem worden besteld en afgerekend gelden de volgende verzendkosten.

Klik hier.

Deze zijn tevens zichtbaar bij uw bestelling. U dient aan te vinken naar welk land deze verzonden dient te worden. Automatisch worden dan de juiste verzendkosten aan uw bestelling toegerekend.  

LEVERTIJD

De levertijd voor uw bestelde fietstassen via onze ontwerpmodule betreft ca. 10 werkdagen. Mocht hier onverhoopt van afgeweken worden, ontvangt u hiervan tijdig bericht.

KLACHTEN

Voor klachten en of opmerkingen kunt u zich wenden aan onze helpdesk onder telefoonnummer 06 24 56 66 26. Een van onze medewerkers staat u tussen 8.30 en 17.00 uur op maandag tot en met vrijdag graag te woord, om samen met u te kijken of er voor uw klacht en of opmerking een passende oplossing is. Tevens kunt u in geval van telefonische overbelasting of een situatie van geen gehoor door omstandigheden te allen tijde een email aan ons zenden op dubaj@zeelandnet.nl.We doen uiteraard ons uiterste best om uw klacht en of opmerking naar behoren op te lossen!

GARANTIE & SERVICE

De standaard fabrieksgarantie op onze eigen fietstassen en tassen uit ons atelier is 60 dagen. Bij normaal gebruik van de items gaan deze doorgaans jaren mee!

Voorts bestaan er wettelijke richtlijnen voor garantie. U kunt klikken op de volgende link voor meer algemene informatie hierover via de consuWijzer. Dit onder het motto NL wordt steeds intelligenter.... Voor al onze verdere garantievoorwaarden & service zijn we zo vrij om u vriendelijk te verwijzen naar onze verkoopvoorwaarden.

VERKOOPVOORWAARDEN

Hier treft u onze algemene voorwaarden aan welke van toepassing zijn voor levering aan consumenten via internet. Indien u als consument een bestelling plaatst gaat u akkoord met deze voorwaarden. U dient dit ook aan te vinken bij het afronden van uw bestelling.

 

 

Algemene voorwaarden consument en internetverkopen

RETOURFORMULIER

Indien u onverhoopt een fietstas, tas of overige artikel retour wenst te zenden. Dient u onderstaand retourformulier ingevuld en ondertekend bij uw retourzending te voegen.

De verzendkosten van een retour komen voor uw rekening. Mocht blijken dat de reden van retourzending van uw product te wijten valt aan een productiefout van onze zijde, worden de door u gemaakte verzendkosten alsnog aan u terug gestort.

Het adres waarnaar u de tas retour kunt zenden, treft u aan op het retourformulier. Hartelijk dank. 

               

  

Retourformulier

FAQ

Binnenkort treft u hier een overzicht van veel gestelde vragen. Voor vragen verwijzen we u naar de helpdesk van Du Baj onder telefoonnummer 06 24 56 66 26. Hartelijk dank.